بحران

مقابله با جنگ روانی

بحران

مقابله با جنگ روانی

راهکارهای استراتژیک مقابله

حقوق مصرف کننده

چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴ ب.ظ | افشین نجفقلی دوست | ۰ نظر

وقتی تولید کننده کالایی ، با مصرف کننده آن کالا ، هویت پیدا میکند باید حقوق مصرف کننده از لحاظ تعلق گیری درصد سود فروش آن کالا ، رعایت شود. مخاطب یک کالای تولیدی ، توسط مصرف کننده به عنوان مصرف اجتماعی ، نباید فقط در خرید کالا خلاصه شود. 

فلسفه وجودی یک کالا ، با مصرف کننده آن معنا میشود ، اگر مصرف کننده ای وجود نداشته باشد تولید کننده ای بوجود نخواهد آمد! در عرصه سیاسی نیز اگر مردم جامعه یک کشور ، مخاطب یا مصرف کننده عواید ناشی از روابط سیاسی تولیدی ، هستند باید از منافع این تولید نیز برخوردار شوند.

تقسیم یک موضوع انسانیت محور مطلوب ، محسوب میشود و مقیاس آن در بدیهی ترین شرایط ، نصف کردن سود متعارف بین برخوردار شوندگانی است که مصرف کالای مربوطه را اجتماعی نموده اند پس در واقع نصف + یک سود باید به تولید کننده و ۴۹ درصد سود حاصله بعنوان حقوق مصرف کننده در یک حساب بانکی عمومی قابل دسترس شهروندان ، ذخیره شده و تقسیم شود.

به همین منظور یک کالای تولیدی باید دارای شناسه مصرف و سریال مختص آن قطعه از کالا باشد تا حقوق مصرف کنندگان آن ، مالیات آن ، و .... قابل شناسایی و رد یابی باشد و کالای ذیربط از هرگونه انبار شدن و تورم از ابعاد مختلف پیشگیری شود. 

در عرصه روابط سیاسی کشورها نیز سازمان ملل متحد وظیفه دارد کالاهای تولیدی کشورهای مختلف را از حیث حفظ حقوق مصرف کننده و تعلق گیری درصدی از سود آن به مصرف کنندگان ، مدیریت کند. متاسفانه سازمان ملل متحد در حال حاضر به لحاظ موقعیت کنونی خود ، به یک سازمان متورم در اجرای سیاست ها و  فرمایشات قدرت های استکباری تبدیل شده و با تورم آرای کشورها ، در تورم زایی های متعدد زورگویی های مختلف قدرتهای مطرح ، در جهان تبدیل شده است. 

سازمانی که تحت عنوان ملل با صفت بارز متحد ، عنوان دارد در یک تبلیغ غیر واقع ، انباشته شده و دارای خصیصه بارز دفاع از حقوق مصرف کنندگان رفتارهای سیاسی در قبال تولید کنندگان خسارت بار این گونه رفتارهای سیاسی نیست و بلندگویی تبدیل شده است که هیچ قدرت اجرایی در دفاع و عملیات پیشگیرانه در برابر تهاجمات قدرت های استکباری به کشورهای مظلوم ندارد چرا که مدیریت های اعضای دایمی این سازمان ، در سلطه تعدادی از کشورهای صاحب قدرت سلطه میباشد و در واقع چنین قدرت طلبی ها برای خدمت جهانی بوجود نیامده اند بلکه برای کسب سود سلطه با خصلت فاقد رعایت حقوق مصرف کنندگان ، به نفع تعدادی از ارکان صاحب قدرت بر جهان حکومت میکنند و هر اقدامی هم میکنند با توافق مخفیانه پشت پرده ، تیم سازی شده اند و هریک با وظایف ظاهری و مخفی ، موتور سلطه محوری خود را با سودهای سرشار استکباری مخفی ، پیش میبرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی