بحران

مقابله با جنگ روانی

بحران

مقابله با جنگ روانی

راهکارهای استراتژیک مقابله

مدیریت راهبردی رسانه دینی

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱ ق.ظ | افشین نجفقلی دوست | ۰ نظر

 مسئولیت های مدیران در زمینه مدیریت راهبردی رسانه دینی

١- تعیین ماموریت :
تصـمیم گیری درباره امر یا أموری که واحدی از آن ، بدان بپردازد و نیز اتخاذ تصـمیم درباره دیگر مسایل مهم ؛ نظیر رشد مداوم تشکیلات تهیه و توزیع اخبار تطبیقی با آموزه های تحلیل شده قرآنی را هدایت نموده بدان هویت میبخشد.

٢- تدوین فلسفه رسانه دینی :
تعیین باورها ، ارزش ها و نگرش های مبتنی بر آموزه های قرآنی و تطبیق اخبار وقایع  مربوط به جهان با روایت ها و پیش بینی های هوشمند قرآنی بصورت دستورالعمل های نوشته و نانوشته ای که در مجموع ، شیوه انجام امور در سازمان رسانه دینی را تشکیل میدهند. 

٣- تعیین سیاست ها :
اتخاذ تصـمیم مبتنی بر مطالعات و پژوهش های تقنین منشائ یافته از رسانه دینی و چگونگی رویکردهای در دسترس و نحوه عملکردها و فعالیت های عمده را در جهت انجام استراتژی سازمان رسانه دینی بر اساس فلسفه سازمان هدایت نماید. 

٤- تنظیم اهداف :
تصـمیم گیری در قالب یا مدل مفهومی تحدید حدود شده بر مبنای کنترل همواره عملکردها جهت نیل به اهداف در چارچوب تعیینی و تشخیصی زمان شناسی معین ، و توسعه شناسی دینی رسانه از طریق تهیه طرح های اجرایی انتشار و توزیع ذینفوذ برای انجام استراتژی طراحی شده اند.

*٥- طرح استراتژی : 
طرح مفاهیم ریشه در عمل شناسی بهنگام و آفرینش مضامین(تُولید محتوا) و برنامه های لازم برای دستیابی به اهداف هوشمند در راستای حضور موثر در میان رقبا و هدایت آنها. برنامه ریزی راهبردی رسانه دینی بخشی از برنامه ریزی کلی است که با شمول سازی نیازمندی های رسانه دینی ، برنامه ریزی مدیریتی و اجرایی میشود.

  • افشین نجفقلی دوست

تقنین

دینی

راهبردی

رسانه

مدل

مفهومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی