بحران

مقابله با جنگ روانی

بحران

مقابله با جنگ روانی

راهکارهای استراتژیک مقابله

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

نشانه استعمارگران دولتی آمریکا چیست؟ اراذل و اوباش محترم

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ | افشین نجفقلی دوست | ۰ نظر

نشانه استعمارگران چیست؟!!!! 

١- ثروت را برای قدرت سلطه بر مردم خود ، از ملتهای مظلوم اقصی نقاط جهان بدست میاورند!

٢- ثروتی که قدرت سلطه را بر مردم مستولی کُند در بی عدالتی و تبعیض غرق است!

٣- ثروتی که قدرت سلطه بر مردم را بوجود بیاورد برای خود امکانات زندگی مرفه و برای مردمانش خستگی و زندگی یکنواخت و ناامیدانه بوجود میاورد!

٤- ثروتی که قدرت سلطه را بوجود بیاورد با نام رأی مردم آمریکا و دموکراسی و رعایت حقوق بشر در جهان ، ظاهر میشود اما باطن استعماری چنین قدرتی ، در حال ترور اوقات زندگی مردم و مشغول کردن فکر آنها و خستگی روحی مفرط میباشد!

٥- ثروتی که قدرت سلطه را بوجود آورد یک روز جمهوریخواه است و روز دیگر دموکرات خواهی ، گوش مردم را پر میکند و چشم آنها را به دنیای واقعیت ، خسته میکند!

٦- ثروتی که قدرت سلطه را بصورت ثابت در بین دو گروه دموکرات و جمهوریخواه ، خلاصه کرده است به معنی آن است که برنامه ریزان آن در پشت پرده سیاست های خود ، قدرت استعماری خود را تقسیم کرده اند تا با دو رنگ بظاهر متفاوت ، مردم آمریکا را به بازی بگیرند و در میان دو حزب ، اسیر وعده های خود نمایند!

٧- ثروتی که قدرت سلطه را برای مردم خود در دو حزب ثابت ، خلاصه کُند دیوار اختلاف افکنی دارد و در میان مردم  جدایی و نفاق بوجود میاورد! چون اگر نفاق نباشد قدرت سلطه آنها آشکار میشود!

به دیوار دولت های استعمارگر و نوبتی آمریکا تکیه ندهید چرا که سلطه ای که با ثروت نامشروع بوجود آید نتیجه خستگی روحی و روانی را در جسم و روح مردم ، بوجود میاورد و روح زیستن را در اسارت زندانی گرد ، ((برای کنترل هر لحظه آن توسط زندانبانان استعمارگر )) به محاصره ذهنی و روحی ، درمیاورد!

دیپلماسی کرونا - دیپلماسی سلطه

سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ | افشین نجفقلی دوست | ۱ نظر

دیپلماسی کرونا با سیاستگذاری مخفی مدیریت شورای راهبردی دولت پشت پرده آمریکا ، در واقع آمپول پراکندگی احساسات مردم کشورهای هدف را به سمت نجات دادن خودشان از بیماری مهلک کووید١٩ مشغول کرد تا راحتر از همیشه و با سرعت عملکرد مطمئن تر در راستای اهداف چپاولگرایانه خود ، گام بردارند.

دیپلماسی کرونا ، ایجاد حلقه یا زنجیره سامانه ای سیستماتیک را از لحاظ شناسه دار شدن ملتهای درگیر ایجاد کرد و لذا گمانه زنی ها چنین نشان میدهد که سردمداران استعمار و استکبار ، پیگیر شخص خاصی هستند که تمامی کتب آسمانی هر کدام با زبان رایج خود ، آمدن او را برای برقراری عدالت جهانی و از کار انداختن سلاحهای استکباری آنها خبر داده اند و اما خداوند متعال آن با تسلط خود بر جهان امروز و عالم هستی بخش ، راههای نیزنگ کینه توزانه این سردمداران خوش خیال را مسدود کرده و چشم های مسلح آنها را از ناحیه ای که هرگز بفکرشان هم خطور نکند بسته است و همانا خداوند سمیع و علیم است و به احوالات ما انسانها از رگ گردن مان به ما نزدیکتر میباشد.

دیپلماسی کرونا قصد دارد از طریق شناسه دار کردن ملتهای جهان ، به کنترل خود درآورد و در برنامه آتی خود محتملا وارد نمودن ویروس هایی با کنترل هوشمند افزونتر را به طبقات سنی مردم کشورهای هدف وارد کُند و اینبار با نشانه رفتن سن و نوع احساسات و نوع رفتارها و نوع جذبه مغزی آنها ، مورد هدف مشخص قرار دهد و در مبتلا کردن با شاخص های معین ، طبقات سنی تاثیر گذار با گیرنده های مغزی معین و ارتقائ یافته را به ویروس هوشمندتر آلوده نموده و کنترل تحرکات ملتهای هدف را در دست گیرد تا احیانا هنگام قیام عدالت جهانی حضرت حجَّت الله الاعظم(وصل) کسی را یارای گرویدن به صاحب الزمان را نداشته باشد!

اما نمیدانند خدایی که جان همه انسانها در دست اوست قادر است تمامی نیرنگ های آنها را از کارکرد بیندازد و راه نفوذ آنها را نابود نماید تا جایی که در گوشه ای زباله دان تاریخ ، هدایت کُند.

مردم آمریکا از جمله ملتهایی هستند که با آگاهی خویش ، خط بطلان بر توطئه های سردمداران غافل دولت مخفی و آشکار کشید و باطل شدنشان را اثبات خواهند کرد. 

و این وعده خداست که حق است.

با خدا و برای رضایت او ، منطق الشریف را بر راه خود مزیّن کنید و راه سلطه استکبارگران و استعمارگران را ببندید که همانا راه آنها شیطانی است و رفتارشان آلوده به خدعه و نیرنگ مخفی با رنگ ظاهری بشر دوستانه قصد ادامه چپاول و سلطه را بر شما ترسیم کرده است.

دیپلماسی کرونا

يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ | افشین نجفقلی دوست | ۱ نظر

دولت روی صحنه آمریکا و تصمیم گیرندگان پشت پرده آن ، دیپلماسی کرونا را برای ایجاد برخی معاملات جهت ثروت اندوزی خود و برخی سران دولتهای کشورهای دیگر راه اندازی کردند تا از طریق خاموش نمودن هوشمندی ملتهای هدف ، نسبت به چپاول به نفع شخصی را در دستور کار قرار دهند!

دیپلماسی کرونا ، موجب شد که پروژوکتورهای مردم در انتخابات برگزار شده ریاست جمهوری آمریکا ، در خاموشی نسبی تحلیل شود و به جای آن با گردانندگان استراتژیک پشت صحنه دولت آمریکا گسیل نمودن افرادی که توانمندی بالا رفتن از دیوار کنگره را دارند بعنوان طرفداران ترامپ به خیابانها و مراکز مهم دولتی آمریکا  سرازیر کنند و با ایجاد بحران های مصنوعی که کنترل آن را در دست دارند نسبت به خنک سازی دل مردم ، بهره برداری کنند!

دیپلماسی کرونا که با هدایت گردانندگان پشت پرده (استراتژیک) آمریکا از طریق چین ، راه اندازی شد بازارهای تجارت سلامتی مردم جهان را در کشورهای هدف ، رونق داد تا نوعی سیاست چراغ خاموش در تصمیمات مالی کشورهای هدف ، توسط آمریکا و قدرت های غربی عملیاتی شود.

دیپلماسی کرونا جانشین اشتغالزای دیپلماسی جنگ افروزی در خاورمیانه ، افغانستان ، لیبی ، سوریه ، مصر ، عراق ، گردید تا مردم کشورهای هدف را با گرفتار نمودن در کرونا ، مشغول کنند تا به پر کردن منافع شخصی سردمداران سلطه را استمرار ببخشند غافل از اینکه استعمارگران غاصب سلامت و آرامش ، موفق نخواهند شد چون پایه عالم با حق و حقیقت به ایمان علمی و عملیاتی الهی متصل است. 

دیپلماسی کرونا دو برنامه ده ساله را طراحی کرده است تا با تجارت سلامت و اشتغالزایی مردم کشورهای هدف ، به اهداف و ماموریت های خود برسد.