بحران

مقابله با جنگ روانی

بحران

مقابله با جنگ روانی

راهکارهای استراتژیک مقابله

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

با توجه به مطالعات فرایند شناسی دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا چنین نتیجه گیری میشود که اولا اختلافات انتخاباتی این دو حزب ، ساختگی بوده و دروغ است! چنانچه بر اساس آنچه که از فرایند عملیاتی دو حزب حاصل میشود این دو حزب دارای سیاست مشترک و توافقات بعمل آمده برای سپرده سازی قدرت فیمابین خودشان در حال بازی کردن توافقی یک روز برد و یک روز باخت را به عنوان عوامفریبی برای مردم تصویر سازی کرده اند تا در پناه آن با اخذ آرائ مردم به دیکتاتوری اقلیت دست پیدا کنند و با برنامه ریزی حساب شده و منافع جویانه به نفع خود ، برای شهروندان آمریکایی نیز منافع یکنواخت فاقد توسعه یابی رقم بزنند!

در این میان بازی کردن سناریوی طولانی مدت یک روز برنده و یک روز بازنده و چرخش قدرت در بین فقط این دو حزب مبین سیاست های دیکتاتوری دو گروه اقلیت با نام مصنوعی اکثریت میباشد که موجب ایجاد زندگی یکنواخت و تکراری  از لحاظ ساختاری را برای مردم آمریکا منجر شده اند!


همچنین دو حزب یاد شده توسط بررسی های استراتژیک مرکز خدمات شورای راهبردی مشترکی که دارند پیش بینی نموده اند که در آینده ای نزدیک ، ایالات متحده آمریکا بالاجبار از هم باید جدا شوند و لذا این دو حزب برای آن زمان نیز پیش بینی نموده اند که قدرت سیاسی را در بین خودشان تقسیم نموده و همانند سالهای زمان قبل ، بعنوان قدرتهای مالی و سیاسی بر ایالات تقسیم شده حکومت کنند و رقیب مالی و سیاسی برای آنها در آمریکا متصور نباشد!


ضمن آنکه برای حفظ حاکمیت بر دولتها و ملتهای کشورهای دیگر با هدف چپاول همه جانبه و باج خواهی تنها کشوری را که مانع کار خود قلمداد میکنند جمهوری اسلامی ایران است!


کشور ایران با اتخاذ سیاست دستیابی به زیرساخت های علمی و عملیاتی از جمله انرژی هسته ای و نانو و ساخت موشکهای دفاعی و تحقیقاتی با تکیه بر انتقال دانش فنی اصیل با نظارت علمی دانشمندان داخلی توانسته است از سیاست های توقف آمیز دولتهای دیکتاتور آمریکا عبور کند و در حال حاضر با عنایت به شلیک آخرین امتیازات دولتهای آمریکا به سوی ایران که از جمله تحریم همه جانبه آن میباشد در حال امتحان کردن آخرین شانس توقف دادن  ایران را میباشد تا شاید بتواند به براندازی جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کند و از نوع فشار ناجوانمردانه ای که علیه ایران استفاده میکند به وضوح نشان داده است که دولتهای دیکتاتور آمریکا در انتهای خط رسیده اند و در وقت اضافی میخواهند با پنالتی زدن ، اوضاع را به نفع خود تمام کنند. این دولتهای دیکتاتور برای آمریکای تجزیه شده در آینده ، ایران منسجم و قدرتمند را نمیپسندند و آن را برای حاکمیت خود بر دنیا رقیب غالب محسوب میکنند.


ایران اسلامی با رهبری با تدبیر و علمی امام خامنه ای به نقاط اوج خود رسیده است و این موضوع برای دولتهای دیکتاتور آمریکا قابل تحمل نیست!

والعاقبة للمتقین 

افشین نجفقلی دوست کارشناس ارشد مدیریت 

پنجم آبان ماه ١٣٩٧ هجری شمسی