بحران

مقابله با جنگ روانی

بحران

مقابله با جنگ روانی

راهکارهای استراتژیک مقابله

دیپلماسی کرونا

يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ | افشین نجفقلی دوست | ۱ نظر

دولت روی صحنه آمریکا و تصمیم گیرندگان پشت پرده آن ، دیپلماسی کرونا را برای ایجاد برخی معاملات جهت ثروت اندوزی خود و برخی سران دولتهای کشورهای دیگر راه اندازی کردند تا از طریق خاموش نمودن هوشمندی ملتهای هدف ، نسبت به چپاول به نفع شخصی را در دستور کار قرار دهند!

دیپلماسی کرونا ، موجب شد که پروژوکتورهای مردم در انتخابات برگزار شده ریاست جمهوری آمریکا ، در خاموشی نسبی تحلیل شود و به جای آن با گردانندگان استراتژیک پشت صحنه دولت آمریکا گسیل نمودن افرادی که توانمندی بالا رفتن از دیوار کنگره را دارند بعنوان طرفداران ترامپ به خیابانها و مراکز مهم دولتی آمریکا  سرازیر کنند و با ایجاد بحران های مصنوعی که کنترل آن را در دست دارند نسبت به خنک سازی دل مردم ، بهره برداری کنند!

دیپلماسی کرونا که با هدایت گردانندگان پشت پرده (استراتژیک) آمریکا از طریق چین ، راه اندازی شد بازارهای تجارت سلامتی مردم جهان را در کشورهای هدف ، رونق داد تا نوعی سیاست چراغ خاموش در تصمیمات مالی کشورهای هدف ، توسط آمریکا و قدرت های غربی عملیاتی شود.

دیپلماسی کرونا جانشین اشتغالزای دیپلماسی جنگ افروزی در خاورمیانه ، افغانستان ، لیبی ، سوریه ، مصر ، عراق ، گردید تا مردم کشورهای هدف را با گرفتار نمودن در کرونا ، مشغول کنند تا به پر کردن منافع شخصی سردمداران سلطه را استمرار ببخشند غافل از اینکه استعمارگران غاصب سلامت و آرامش ، موفق نخواهند شد چون پایه عالم با حق و حقیقت به ایمان علمی و عملیاتی الهی متصل است. 

دیپلماسی کرونا دو برنامه ده ساله را طراحی کرده است تا با تجارت سلامت و اشتغالزایی مردم کشورهای هدف ، به اهداف و ماموریت های خود برسد. 

  • افشین نجفقلی دوست

آمریکا

ترامپ

دیپلماسی

پشت پرده

کرونا

نظرات  (۱)

جالب بود و عجیب 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی